Nu Online
Momenteel zijn er 124 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires


claudia
kousenband
beste bruidjes,ik heb een vraag ivm de kousenband. we zouden graag op ons huwelijk de kousenband willen verkopen heeft er iemand idceen hoe dat moet ? groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 4 9-11-2006 11:08:01

vanessa
ringen
hallo,Graag had ik jullie mening geweten, het zit zo vorige maand waren wij naar de zoo van antwerpen geweest, bij het buiten gaan zagen wij allemaal juwelier winkeltjes, amaai zoveel wiste wij niet eens, had daar wel per toeval een paar mooi ringen ...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 7-11-2006 22:19:49

kristl
aan LOBBKE
hey Lobbke,i.v.m. mijn vraag rond juwelen. Je vertelde dat je iemand kent die halskettingen en armbanden maakt met parels van swarovski of andere. Kan je dit ergens bekijken of zo. Ik ben zelf van Waregem dus Meulebeke is in feite niet zo ver. Ik...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 7-11-2006 18:34:57

kristl
juwelen
hallo,Wat er iemand waar je mooie mooie halskettingen of armbanden kan kopen met swarovskiparels of zo.
Kledij - Accessoires Reacties: 2 6-11-2006 12:45:06

Patricia
Schoenen
Kent er iemand een winkel waar ze bruidsschoenen verkopen. Ben bij Van Look in Zandhoven geweest en daar was niet veel. Zelf ben ik van het Antwerpse. In de winkel van mijn kleed hebben ze er ook, maar ik zou graag op een ander ook even gaan kijken. ...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 5-11-2006 13:48:21

K
Lingerie Poirier
Hallo,Weet iemand waar in België ( omgeving Gent) de bruidslingerie van Poirier verkocht wordt aub?Hun website vermeldt geen verkooppunten in België.Alvast bedankt,Kathleen
Kledij - Accessoires Reacties: 1 27-10-2006 22:02:54

Evi
kousenwinkel gezocht
hey medebruidjes,Weet er iemand van jullie een winkel waar je een ruime keuze aan kousen hebt? Ik zou graag kousen dragen met jartellen maar ik heb het probleem dat ik groot ben en mijn billen niet al te dik zijn. De gewone maten s,m,l,xl, is dus een...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 26-10-2006 19:51:19

martine
schoenen
hallo bruidjes,Ik heb dus vorige week mijn trouwkleed besteld in het bruidshuis, echt heel mooi ik voelde me precies een princes.Van de nieuwe collectie van Marylise.En vandaag ging ik dus op zoek naar schoenen, eerst naar het bruidsparadijs geweest ...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 20-10-2006 18:31:27

eveline
Schoenen Linea Raffaelli
Dag bruiden,Ik heb in een bruidswinkel vernomen dat de schoenen van Linea Raffaelli ook onder een andere naam tegen een goedkopere prijs verkocht worden. De schoenen zouden in identieke geel met zwarte dozen zitten, alleen de merknaam is anders. Weet...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 20-10-2006 13:45:50

cathleen
tiara??
hallo bruidjes, ik ben op zoek naar een mooie prinsessen tiara maar niet zo een grote die ge overal vindt. heeft er iemend een idee waar zo iets kan vinden mag ook tweedehands zijn!groetjes Cathleen
Kledij - Accessoires Reacties: 3 19-10-2006 15:29:05

nadia
trouwschoenen
HalloIk heb zaterdag mijn droomkleed gekocht (eentje van Marylise van 2007). In maart moet ik opnieuw gaan passen. Ik moest dan ook al mijn lingerie hebben en mijn schoenen.Ik kan in die winkel ook schoenen kopen, maar ik wou toch eerst ergens ande...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 17-10-2006 14:22:30

Veroniek
Aan Sas677 - Trouwringen
Dag SaskiaHeb nu pas reactie gekregen... Hopelijk ben je er nog wat mee... Dit was de reactie:Wij hebben onze ringen laten maken bij Kris Baele in Wetteren. Ik heb wel onlangs gelezen dat hij uitverkoop deed voor een verbouwing, ik weet niet of die v...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 16-10-2006 15:30:46

Annelies
Sluier
HalloIk ben zaterdag voor de eerste keer gaan passen. 'k vond het raar dat ik zelf moest vragen of ik 's een sluier mocht passen en dat de verkoopster het niet voorgesteld heeft. Ze zei dat er niet zoveel bruidjes meer zijn die nog een sluier dragen?...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 16-10-2006 10:02:58

Annelies
Handschoenen
Hallo bruidjes, ik ben deze zaterdag voor de eerste keer gaan passen. 't waren allemaal mouwloze kleedjes. achteraf merkte mijn mama op dat vroeger bruidjes dan lange handschoenen droegen. Ik heb dit nog niet eerder gezien. Zijn er onder jullie die h...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 16-10-2006 10:01:05

Barbara
Aan Tania - Vankets
Dag Tania,Eens gaan piepen op jullie website en jullie zagen er echt schitterend uit! Ben zelf ook een Vanketsfan geworden en mijn droomkleedje is ondertussen ook al besteld. Maar ik ben wel nog op zoek naar bijpassende lange oorbellen. De bruidswink...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 11-10-2006 10:43:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...